Κυριακή, Μαΐου 05, 2013

η-λήθη-ος

Με πληρώνει με το χειρότερο νόμισμα. Με τη λήθη.
Φαντάζεσαι μια ζωή χωρίς να σε θυμάται; Χωρίς να αναπολεί, χωρίς να μετανιώνει.
Ο χρόνος είναι μεγάλη ανακούφιση, το καλύτερο παυσίπονο για τη ζωή. Έτσι νόμισα και εγώ ,αφού έχω πάρει το χάπι του χρόνου μου, πως ότι και να κάνει πιά θα μπορούσα να το επεξεργαστώ. Να ζητήσει συγνώμη, να κλάψει μπροστά μου, να κάνει σκηνές, να με χτυπήσει.

Δε μπορώ όμως να αντέξω με τίποτα, μα με τίποτα ρε παιδί μου το να μην κάνει τίποτα.
Να φέρεται σαν να είμαστε δύο σώματα που πρωτογνωρίστηκαν χτες, χωρίς παρελθόν και κυρίως με ένα ηλίθιο χαμόγελο που φωνάζει 'χωρίς μέλλον'. 

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

    About

    Followers