Πάντα μού άρεσε να βλέπω και τις δύο όψεις ενός νομίσματος. Και νομίζω ότι όλες οι καταστάσεις έχουν μία καλή και μία κακή πλευρά, αν τις αναλύσεις λιγάκι. Προχτές μού είπε ένα παιδί ότι η μαμά του έκανε κάτι εξετάσεις και τής βρήκαν κάτι φυσαλίδες στον πνεύμονα. Αυτή δεν κάπνιζε, αλλά οι συνάδελφοί της στη δουλειά, ήταν φουγάρα. Αυτές οι φυσαλίδες ήταν ένα βήμα πριν εξελιχθούν σε κάτι κακό, αλλά την γυναίκα την απέλυσαν και έτσι δεν συνέχισε να είναι παθητικός καπνιστής. Ο γιατρός τής το είπε ξεκάθαρα: "Ευτυχώς που σταμάτησες να δουλεύεις εκεί".
Είδες καμιά φορά; Μπορεί η ανεργία να αποβεί σωτήρια.
Είδες καμιά φορά; Μπορεί η ανεργία να αποβεί σωτήρια.
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου