Τετάρτη, Μαΐου 15, 2013

σε ποιά Γη

Εσύ νιώθεις το δικό μου δράμα Χριστέ; Γιατί δε σε βλέπω να κάνεις κάτι. Δε νομίζω να σε είδα σπίτι μου να ανάβεις κεριά και να προσεύχεσαι για μένα.
Και το έχω ανάγκη γαμώτο σου.

Έτσι κι εγώ δεν ασχολούμαι με το δικό σου.
Δε θέλω δεύτερες ζωές και σωτηρίες, εδώ δε μπορούμε να κάνουμε καλά την πρώτη.
Θέλω αγάπη σε τούτη εδώ την παρανοϊκή ζωή.
Σε ποιά Γη ζεις και δε μ'ακούς;

Παρασκευή, Μαΐου 10, 2013

τατού

Προχτές έβλεπα μια συνέντευξη του Θανάση Λάλα, και ανάμεσα σε πολλές μαλακίες είπε και ένα ωραίο. Είπε ότι το πιο σημαντικό είναι να κυνηγάμε την ευτυχία και όχι την επιτυχία.

Θα μπορούσα να το κάνω τατού. Αυτό έχει σημασία. Η ευτυχία και μόνο. Γάμα την επιτυχία. Αυτή μπορεί να έρθει μαζί με την ευτυχία, μπορεί όμως και όχι. Γάμα τους τίτλους σπουδών, το βαρύ βιογραφικό και το μεγάλο πάκο με τα χιλιάευρα. Καλό είναι να τα έχεις, αλλά μόνο αν είσαι ευτυχισμένος. Μόνο αυτό να κοιτάς. Κι ας μην έχεις τελειώσει το δημοτικό, κι ας μην έχεις δεύτερο βρακί να βάλεις, κι ας είσαι ξεβοθρατζής. Αρκεί να είσαι ευτυχισμένος. Να κοιμάσαι καλά, να ξυπνάς καλά, να χαμογελάς, να ονειρεύεσαι.

Να κυνηγάς την ευτυχία και όχι την επιτυχία.

Κυριακή, Μαΐου 05, 2013

η-λήθη-ος

Με πληρώνει με το χειρότερο νόμισμα. Με τη λήθη.
Φαντάζεσαι μια ζωή χωρίς να σε θυμάται; Χωρίς να αναπολεί, χωρίς να μετανιώνει.
Ο χρόνος είναι μεγάλη ανακούφιση, το καλύτερο παυσίπονο για τη ζωή. Έτσι νόμισα και εγώ ,αφού έχω πάρει το χάπι του χρόνου μου, πως ότι και να κάνει πιά θα μπορούσα να το επεξεργαστώ. Να ζητήσει συγνώμη, να κλάψει μπροστά μου, να κάνει σκηνές, να με χτυπήσει.

Δε μπορώ όμως να αντέξω με τίποτα, μα με τίποτα ρε παιδί μου το να μην κάνει τίποτα.
Να φέρεται σαν να είμαστε δύο σώματα που πρωτογνωρίστηκαν χτες, χωρίς παρελθόν και κυρίως με ένα ηλίθιο χαμόγελο που φωνάζει 'χωρίς μέλλον'. 

Τετάρτη, Μαΐου 01, 2013

καμιά φορά

Πάντα μού άρεσε να βλέπω και τις δύο όψεις ενός νομίσματος. Και νομίζω ότι όλες οι καταστάσεις έχουν μία καλή και μία κακή πλευρά, αν τις αναλύσεις λιγάκι. Προχτές μού είπε ένα παιδί ότι η μαμά του έκανε κάτι εξετάσεις και τής βρήκαν κάτι φυσαλίδες στον πνεύμονα. Αυτή δεν κάπνιζε, αλλά οι συνάδελφοί της στη δουλειά, ήταν φουγάρα. Αυτές οι φυσαλίδες ήταν ένα βήμα πριν εξελιχθούν σε κάτι κακό, αλλά την γυναίκα την απέλυσαν και έτσι δεν συνέχισε να είναι παθητικός καπνιστής. Ο γιατρός τής το είπε ξεκάθαρα: "Ευτυχώς που σταμάτησες να δουλεύεις εκεί".

Είδες καμιά φορά; Μπορεί η ανεργία να αποβεί σωτήρια.

    About

    Followers