Παρασκευή, Μαΐου 10, 2013

τατού

Προχτές έβλεπα μια συνέντευξη του Θανάση Λάλα, και ανάμεσα σε πολλές μαλακίες είπε και ένα ωραίο. Είπε ότι το πιο σημαντικό είναι να κυνηγάμε την ευτυχία και όχι την επιτυχία.

Θα μπορούσα να το κάνω τατού. Αυτό έχει σημασία. Η ευτυχία και μόνο. Γάμα την επιτυχία. Αυτή μπορεί να έρθει μαζί με την ευτυχία, μπορεί όμως και όχι. Γάμα τους τίτλους σπουδών, το βαρύ βιογραφικό και το μεγάλο πάκο με τα χιλιάευρα. Καλό είναι να τα έχεις, αλλά μόνο αν είσαι ευτυχισμένος. Μόνο αυτό να κοιτάς. Κι ας μην έχεις τελειώσει το δημοτικό, κι ας μην έχεις δεύτερο βρακί να βάλεις, κι ας είσαι ξεβοθρατζής. Αρκεί να είσαι ευτυχισμένος. Να κοιμάσαι καλά, να ξυπνάς καλά, να χαμογελάς, να ονειρεύεσαι.

Να κυνηγάς την ευτυχία και όχι την επιτυχία.

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

    About

    Followers